Tjejsnack v 12

MOTION

Ämnet kommer från Sirpa


♥ Gillar du motion? Om inte, varför inte?
Ja, jag gillar väl motion. Men det beror ju på vilken sorts motion!

♥ Motionerar du/vill du motionera regelbundet, hur ofta?
Ja, jag dansar fyra gånger i veckan och i skolan har vi idrottspass två gånger i veckan.

♥ Hur långa är/vill du ha motionspassen?
En - två timmar brukar vara lagom tycker jag :)

♥ Vilken typ av motion gillar du/ägnar dig åt?
Jag älskar att dansa <3 Aerobics, gymnastik och sånt kan också vara kul!

♥Motionerar du helst ensam, i sällskap med någon eller i större grupp?
Det är olika för olika sporter. När jag danser gillar jag att vara två eller fler, men när jag är ute och springer gör jag det helst ensam.


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback