Torsdag - Fredag

Hej allihopa :)

Igår och idag har jag varit med min kära vän Klara <3 Åh, vi har haft det så himla kul så jag bara måste ju dela med mig av det här i bloggen. Igår började dagen med att jag gick upp, duschade, åt frukost och gjorde mig i ordning. Sen åkte jag in mot stan för att möta Klara på centralen klockan halv elva. Men när jag sitter på tunnelbanan så ringer hon och säger att hon är försenad, haha :) Så jag gick av vid Hötorget och gick runt i några affärer vid Sergels torg, men jag hade inga pengar så jag kunde inte köpa något då. Sen vid elva träffades till slut jag och Klara och sen åkte vi hem till mig. Då gjorde vi en blogg till Klara (http://klaras10.blogg.se/) och sen käkade vi lunch. Vi åt potatisbullar, hehe ;P Sen bäddade vi nere i källaren och sen tog vi tunnelbanan till Vällingby. Klara hade aldrig varit där så jag var ju tvungen att visa henne vårt lilla centrum ;) Igår var det ju invigning av V-bys nya  modebutik så det var skitmycket folk där :/ Det var helt fullt på McDonalds och Vällingehus stängde tidigare så eter en timmes shoppande eller så, så gick vi till Subway och åt middag. Det var gott :) Efter det gick vi till bion och såg filmen "Spiderwick". Den var faktiskt bra och lite söt (och lite läskig, haha)! När bion var slut åkte vi hem till mig och snackade, spelade kort, fikade och hade det mysigt. Sen somnade vi ganska tidigt...

Idag vaknade vi fett sent och gick upp och käkade frukost. Sen spelade vi Sims, haha XD Vi gjorde mig och Klara på Sims och så gjorde vi en lägenhet till oss. Men vi hann aldrig spela sen, för klockan blev så mycket. Så vi käkade lunch (Billy´s pan pizza, hehe) och sen gick vi till tunnelbanan igen! Vi åkte till Globen och så gick vi runt där och försökte hitta Annexet och det hittade vi ganska fort eftersom det är vädigt stort :) Sen gick vi till ett typ infocenter för Globen-arenorna och frågade var man skulle köa för KC-konserten och lite sånt. Så nu är vi förberedda :D Aaah, det ska bli så himla kul! Jag är lite galen just nu, hihi! Kelly, kelly, kelly <3 Åh, det kommer bli sååå kul, jag dör... Nu har iaf jag och Klara bestämt färdigt för konserten, så allt känns lugnt nu :) Eller jag är inte så lugn direkt men ni fattar vad jag menar ;P Sen var Klara tvungen att hämta Lipton (hennes urgulliga hund) på dagis så vi sa hejdå på centralen och sen åkte jag hem.

Ett stort grattis till dig som orkat läsa allt det här :) <3

Puss / Agnes

Kommentarer
Postat av: klara

asså guuh va vi hade de kuul!! alltid rooligast me dej gmn pussish

Datum: 2008-03-28 | Klockan: 18:14:25
URL: http://klaras1
Postat av: Agnes

mm självklart älsko (L) puss på dig :)

Datum: 2008-03-28 | Klockan: 18:26:58
URL: http://enoimreh.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback