Dålig bloggare

Hej hej!

Vill bara säga till alla här att den här veckan blir det inte så bra uppdatering på bloggen. Jag kommer inte heller hinna fixa designen/layouten på bloggen. Själv blir jag smått deprimerad när jag ser hur tråkig den är men jag hinner verkligen inte just nu. Jag har fett mycket plugg hela veckan, hela helgen och även en del nästa vecka. Då händer också massa roliga grejer med polarna m.m. så då kommer jag antagligen inte heller hinna blogga så mycket. Ska bara uppdatera er lite:

♥ Dansuppvisningen i Kunsträdgården med Jazz&Showen gick jättebra och det var väldigt roligt!
♥ Jag var på konfaträff idag och jag och Rebecca ska ha dubbeldop någon gång efter skolavslutningen :)
♥ På tisdag har vi pianouppvisning, lite småpanik här...
♥ Alla danser är slut för terminen nu :( Men en positiv (?) sak med det är iaf att jag hinner plugga mer nu!
♥ Ser fram emot 5-6 och 11 juni. Snart är det sommar, snart är det sommar...

Kramelikram <3

Kommentarer
Postat av: sanna

jag kommer på dopet ;)

Datum: 2008-05-30 | Klockan: 22:29:31
Postat av: Agnes {enoimreh}

mohaha ;)

Datum: 2008-05-31 | Klockan: 14:24:41
URL: http://enoimreh.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback