Igår & idag

Godmorgon alla <3

Igår var en mysig dag! Först var det tänkt att vi skulle vara utomhus och leka men det blev inställt så vi kollade på film och käkade vår matsäck i Ljushallen, hihi... Efter skolan gick jag, Sofia och Jossa hem till Jossa och kollade på deras film som de har gjort och sen kollade vi på ett avsnitt av Wild Kids. De är så söta :) Sen blev vi hungriga så vi gick och köpte godis och sen lekte vi lite i lilla parken. Sen var det middag så jag gick hem och sen sprang jag iväg till Showcase. Det var jättekul :) Imorgon är det MAXIM! Åh, herregud vad roligt det ska bli! Längtar...

Iaf, när jag kom hem från showcase kollade jag på Kill Bill. Haha, helt skruvad film... ;P Men jag bara måste se tvåan nu. Idag ska jag bara vara hemma, tror jag. Öva på dansen, öva låttexter till showcase, öva på pianot m.m. Borde även plugga lite eftersom jag inte hinner göra det så mycket imorgon. Hoppas ni mår bra.

Puss!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback