Måndag

Hej alla glada!

Idag har jag varit i skolan, surprise, surprise ;) Det var helt okej. På idrotten kastade vi spjut men jag kollade på när de andra spelade fotboll för jag har haft ont i halsen idag. Har det fortfarande, det gör jätteont när jag sväljer :( Den här veckan har vi engelskaprov och inlämning av slöjdutvärdering (BAJS!). Ska försöka göra klart min ficklampa också, jag har en idé, haha :P Sen har vi matteläxa också, just det. Jobbigt. Idag på idrotten var det faktiskt riktigt trevligt väder ute, men nu är det såklart grått och blåsigt igen :( Kom sommar, kom! ... Gud vilket tråkigt inlägg det här är alltså. Typ som alla mina inlägg. Aja, ni får skylla er själva som läser min blogg ;) Nu ska jag käka något.

Puss&Kram

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback