Segling


Idag har jag, pappa, Lisa och grannarna seglat till Utö.
Det var trevligt och massa minnen från "klassresan" väcktes till liv ;) När vi kom fram till Utö gick jag och de andra barnen runt och kollade lite i de olika affärerna. Sen gick vi till mysiga Utö Värdshus där vi käkade lunch. Jag åt hamburgare, väldigt gott :) Och solen verkligen stekte. Jag satt i linne och solisar och svettades, haha... Grymt skönt, det kändes som sommarlov! Efter lunchen gick vi och köpte godis och glass och sen gick vi till en lekpark och lekte lite. Vi hade kott-krig och kott-race, haha XD Sen var vi tvungna att åka hem så vi seglade tillbaka. Jag läste min nya bok "Vackra flickors lott". Den är fett rolig och mysig <3 Nu ska jag käka kebab, spela piano, kolla bloggar, duscha&tvätta håret, kolla på teve, spela the sims 2 och lite annat kanske... Puss!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback