Tisdag

Hej hej :)

Idag var jag i skolan. Det var ganska tråkigt :/ Efter skolan (vi slutar tjugo över ett på tisdagar) gick jag, Rebecca och Sofia hem till mig och pluggade. Vi bakade också en sockerkaka med hallon i och gjorde hallonsmoothies. Mycket gott :D Vi hade matte och engelskaläxa till imorgon och nu har jag pluggat färdigt till det! Sen har jag och pappa gjort jättemycket med min ficklampa, så nu kommer den bli fett fin! Hoppas den funkar också bara, hehe... ;) Jag har också kollat klart på alla AA-avsnitt. Imorgon är det jazz&show, och nästa vecka är det dansuppvisning på Maxim! Holy, vad fort tiden går asså... Bara en månad kvar till Grönan med systrarna nu. Kommer bli underbart <3 Men nu ska jag dejta sängen :P

Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Julia

Svar: naaw, tack så mycket :) ja, tanten var lite söt hihi! Ja gu, tiden går så himla fort och om exat en månad smäller det, wihi!

Vi ses imorgon,

stora kramar till diiiig

Datum: 2008-05-06 | Klockan: 22:33:23
URL: http://jullan1.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback