Fredag & Lördag

Igår var vi på gymnasiemässan med skolan. Vi gick runt till massa olika skolor och fick en massa olika papper och broschyrer. Idag var jag och mamma där igen för att jag ville fråga lite mer saker till vissa skolor och se om jag hade missat nåt och så... Men det var en bra och intressant mässa tycker jag! ;) Anyways, efter gymnasiemässan på fredagen tog jag, Julia och Rebecca tunnelbanan till Vällingby där vi träffade Elin. Vi fikade på Pallas och jag åt en grodbakelse som var typ en chokladboll med marsipan och nåt äckligt sockersmörklet, hehe... Sen åkte vi hem till Elin och kollade på nästan hela Camp Rock och åt middag. Sen åkte vi till dansen. Vi hade Adrienne och vi fick göra en jätterolig dans till Kat DeLunas "Run the show". Vi ska ha Addis tre fredagar till så det ska bli jättekul :) Jag kom hem från dansen för en stund sen. Det är så kul att dansa igen (efter tre veckors sjuka/halvsjuka)! Men jobbigt... Puss & Kram <3

Kommentarer
Postat av: Mintra

Hehe sött :P

Datum: 2008-11-17 | Klockan: 20:57:18
URL: http://mawongsa.devote.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback