Hemma!

Hej kära vänner!



Nu är jag hemma igen! Åh, har ni sett Darins nya video (som kom i fredags, jag vet, men jag har ju inte kunnat se den förrän nu)? Den äger :D Idag hade vi halv hemstudiedag så jag kunde sova länge imorse. Vi hade bara en enda lektion på eftermiddagen, hemkunskap i nästan tre timmar. Vi gjorde hinduisk mat och det blev faktiskt gott ;) Paris var heeelt underbart! Jag ska göra ett helt inlägg om allt vi gjorde och så snart när jag har laddat in alla bilder i datorn och så. Men nu ska jag läsa massa blogginlägg.

Puss och kram <3

Kommentarer
Postat av: Julia

Svar: Haha japp det blev han, god var den ;)

Datum: 2008-11-04 | Klockan: 19:21:24
URL: http://missjullan.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback