Stress...

Åh gud när jag kollar på veckorna som kommer blir jag typ rädd ;) Nej men jag vet inte hur jag kommer palla allt... Veckan som kommer ska jag hinna med att åka och reka runt Fryshuset inför Darins konsert, köpa tyg till mina och Jossas tävlingskläder och sy kläderna. Sen kommer jag att sitta och göra hela min engelskapresentation och öva på den hela helgen eftersom jag inte kommer hinna/orka göra den under veckan.

Sen är det en hel skolvecka med ny SO-lärare och vägledningssamtal hos vår syo och massa plugg :/ Dessutom är det två repetitioner inför advent under veckan. Sen på fredagen är det Darins gratiskonsert i Fryshuset och jag blir typ deprimerad bara jag tänker på det :( För tänk om vi inte blir tre av de åttahundra som kommer in!

Sen på lördagen är det först dansuppvisning på Hässelby gårdsskolan klockan 11.30 och sen måste jag skynda iväg till första adventsföreställningen som är klockan 13.00 och sen är det tre föreställningar till den dagen. Nästa dag blir det adventsföreställningar igen klockan 13 och 15 och klockan 17 missar jag en föreställning för att istället vara med på en till dansuppvisning med Kindahls. Sen blir det att åka tillbaka till Blå hallen för en sista föreställning den kvällen.

På måndagen är det ytterligare två adventsföreställningar och resten av veckan måste jag plugga (såklart!) och öva järnet på dansen inför tävlingen som är i Hallsberg på lördagen. Oh my god vad kul det ska bli! Sen har jag ca två veckor då jag måste plugga riktigt hårt eftersom betygen är på väg att sättas och dessutom måste jag inhandla alla julklappar.

Snacka om att jag kommer vara glad när det blir jullov!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag är så stressad så att jag dör, jag med!! Snälla, ge oss jullov nu!

Datum: 2008-11-16 | Klockan: 20:29:15
URL: http://secondsanna.blogg.se/
Postat av: Rebecca

NOO, inte bi deprimerad! Vi kör, helt enkelt, och så får det gå som det går.

Datum: 2008-11-16 | Klockan: 20:48:50
URL: http://rebecca22.blogg.se/
Postat av: josefine

sv: det är asgott! det måste vi baka någon gång, du kommer att älska det ;) <3

Datum: 2008-11-16 | Klockan: 22:38:46
URL: http://joosefiines.blogg.se/
Postat av: cindy

Fullt upp :)

Datum: 2008-11-18 | Klockan: 16:16:42
URL: http://lifeofcinderella.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback