Jag kör en dagens ;)

Dagens outfit: Mammas randiga skjorta från MQ, vitt skärp och strumpbyxor från H&M
Dagens låt: Breathing your love <3
Dagens dusch: Imorse
Dagens frisyr: Utsläppt + hårspray ;)
Dagens smink: Foundation, mascara och solpuder
Dagens händelse: Inget speciellt roligt faktiskt!
Dagens planer: Göra engelska-läxan och kolla på House...
Dagens vill ha: Darins nya skiva!
Dagens saknad: Kusin Klara!
Dagens drog: Breathing your love <3
Dagens tråkigaste: Plugg & stress :/
Dagens roligaste: Sofias teckning av mig som hemlös på SO:n
Dagens finaste: Darin ofc <3
Dagens måste: Städa på mitt rum!
Dagens dricka: Inget speciellt
Dagens köp: Två kolakakor och en bulle i caféet (svull, jag vet :P)
Dagens mat: Grekiskt på hemkunskapen :)
Dagens sjuka: Noll!
Dagens kärlek: Darre <3
Dagens mående: Glad men lite stressad...

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback