Tisdag

Heeej :)

Idag var en fett chill dag :) Egentligen är tisdagar vår längsta skoldag (8.20-16.00) men idag hade vi bara en lektion. Franskan, SO:n och hemkunskapen var inställd så den enda lektionen vi hade var matte efter lunch. Istället för att ha lektioner gick jag, Sofia och Julia hem till mig och spelade Guitar Hero hela förmiddagen. Jag kan spela på hard nu! :D Sen åt vi lunch och efter det hade vi som sagt matte. Sen gick jag, Rebecca och Sofia hem till Rebbs och bakade och åt scones, drack té, kollade på Hannah Montana på ettan och bara hade det mys <3 Nu har jag ätit middag och ikväll ska jag bara chilla för jag har redan gjort alla läxor... Ska bara läsa lite i "Flyga Drake".

Pussar <3

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback