and i never felt this way before



Idag har jag suttit och kollat igenom bilder från det här året och gjort en årsresumé. Den kommer upp här på bloggen imorgon eller iövermorgon. Jag blev faktiskt tårögd när jag kollade på alla bilderna. Man förstår liksom hur bra ens liv är, hur lyckligt lottad man är. För jag är så otroligt tacksam för det liv som är mitt. Jag har så fantastiska vänner, så fantastiska föräldrar och syskon och andra människor runt omkring mig. Och så är jag så otroligt tacksam för alla små saker som jag fått uppleva, när det känns som hjärtat ska sprängas av lycka, som en komplimang, som ett MVG+ på en uppsats, som en andraplacering på en tävling, som en dansuppvisning på en stor scen, som en kylig vinterkväll med de finaste vännerna i världen, som en ny låt som man älskar från första stund, som en konsert man längtat efter i månader, som en kram när man behöver det. Jag är så tacksam. Tack, tack, tack. <3

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback