let it snow, let it snow, let it snow





Åh så fint det är med all snö. Snälla, kan den inte få ligga kvar till julafton? Ni har ju redan fått se glimtar av vår julgran, men såhär ser hela ut. Så himla mysigt när man vaknar på morgonen och går ner i vardagsrummet och så är det alldeles mörkt och det enda som glimmar är ljusen i julgranen. Dagen idag, vad ska jag säga? Den började klockan 8 med matteprov. Som gick åt helvete. Åh, jag orkar inte. Blev typ deprimerad och skrev emo-saker på facebook. Sedan gick jag och köpte juklappar. Funkade bra som tröstshopping det med även fast jag inte köpte saker till mig själv. Sen var det franskalektion och som plåster på såren fick jag 10/10 och 14/14 på läxförhören, tack Gud. Sen hade vi historialektion och sen begav jag mig hemåt i snön. Efter middagen ska jag ta tag i allt annat plugg. Varför, varför, varför? Åh, deppblogg. <3

Kommentarer
Postat av: Petra K

snö på jul är ett måste :o

Datum: 2009-12-16 | Klockan: 16:15:35
URL: http://petrakjellen.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback