the fear in me just won't go away



Åh vad skönt det är med jullov. Igår slog jag faktiskt in alla julklappar innan jag åt middag med familjen, nördade datorn en liten stund och gick och träffade Rebecca och Julia. Sen kom även Jossa och Sofia och vi gick och åkte midnattspulka. Det var mörkt, kallt och helt galet kul! Sen sov vi över alla fem i Rebeccas fina rum. Idag borde jag plugga, men det är nog lite försent för det nu... Ehe. Jag tar det imorgon istället. Nu ska jag nog spela lite Guitar Hero, sånt som man aldrig har tid med i vanliga fall! Hörs senare alla fina. Puss. <3

Kommentarer
Postat av: bea

sv: Tack, kul att du gillade tipsen!

Datum: 2009-12-19 | Klockan: 21:13:48
URL: http://klacksko.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback