we all must go trough it sometime

Jag har lagt ihop lite fina bilder tagna av mig och mina vänner för att symbolisera året som gått - år 2009. HÄR har ni lite stämningsmusik att lyssna på medan ni kollar på bilderna, haha. Enjoooy.

JANUARI



Under den här tiden var jag besatt av One Tree Hill och Gossip Girl...



Skolan började igen efter jullovet, sista terminen i höstadiet...



Jag fyllde 15 år och fick bland annat en väska som jag hade önskat mig jättemycket...

FEBRUARI



Under de här två först månaderna sprang jag på öppna hus och skickade in min ansökan till gymnasiet...



Min söta vän Sofia fyllde år, i slutet av månaden åkte vi till Trysil och åkte skidor tillsammans...



Men innan dess hann vi fira våra födelsedagar på alla hjärtans dag...

MARS



Mitt självporträtt till bilduppgiften i skolan...



Kelly släppte nytt och låtarna spelades både på radion och i min iPod...

APRIL



Vi köpte en ny digitalkamera när vår gamla gick sönder, och jag började fota lite mer...



Vi firade Elins födelsedag med middag och bowling...

MAJ



Jag och Jossa tävlade först i Kumla och sen på Disco SM i Västerås den här våren...



Vi hade dansuppvisning på Maximteatern, här var det åttiotalstema...



Rebecca fyllde 16 år och vi firade hennes födelsedag med tårta och bio...



Den här månaden gick jag även och såg Bounce föreställning Caution med DCE...

JUNI



Den fjärde juni var det dags för niornas bal, alla var så otroligt fina...



Och den femte och sjätte var det invigningsfest och Gröna Lund med tjejerna...



Sista skolavslutningen på Nya, och vi skulle skiljas från alla lärare och klasskompisar... mycket tårar...

JULI



Vi seglade i två veckor, från Öland där vi stannade i två dagar och upp till Stockholm...



Jag såg Harry Potter och Halvblodsprinsen på bio några dagar efter premiären...



Den här sommaren var det 94:ornas tur att konfirmera sig, först ut var Elin...

AUGUSTI



Och sen var det Klaras tur, här är hon och hela hennes familj...



Vi åkte även ut och seglade en dag tillsammans, och hade en underbar dag på Huvudskär...



Den åttonde var jag och Rebecca och såg Darin på Sommarkrysset...



Och den tjugonde augusti började gymnasiet, ny skola och nya människor...

SEPTEMBER



Julia hade biljetter till musikalen Cats och tog med sig oss...



Det var tävling i Täby och jag kom på pallen för första gången, blev trea...

OKTOBER



Den sjuttonde oktober tog jag hål i naveln...



Vi firade Julia som hade fyllt år med middag, tårta och LASER DOME...

NOVEMBER



Vi tävlade igen, den här gången i Kalmar, och jag kom tvåa och kom upp i silver...



Vi hade rocktema på höstterminens dansuppvisning...



Jag, Rebecca och Jossa gick och såg New Moon... mycket efterlängtat...

DECEMBER



Vi köpte världens finaste julgran och klädde den mycket tidigare än vanligt...



Den finaste julklappen av dem alla, min nya systemkamera Canon EOS 500D...



Och nu är det dags för årets sista kväll, nyårsafton och det kommer bli grymt...

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback