ain't about how fast i get there

Såhär såg jag ut igår, alltså en gårdagens. Kände att mina strumpbyxor lyste upp tillvaron lite i höstmörkret. Fy vad mörkt det är alltså. Helt galet. Idag slutade jag tjugo i tolv (yaey!) och då åkte jag hem och typ laddade in lite ny musik i iPoden vilket tog sisådär tre timmar. Segt värre. Imorgon slutar jag typ halv elva eller nåt sånt (?), kan det bli mer najs? Svar: Ja, om idrotten också var inställd. Morgondagens planer är i alla fall PLUGG, förhoppningsvis Julias dansuppvisning, piano och dans. Bokade tid hos både frisör och optiker idag, duktig tjej! Så det blir att klippa och slinga sig nästa vecka, mycket efterlängtat kan jag säga. Nej, men nu ska jag sluta babbla och tråka ut er och gå och läsa min nya drog "Män som hatar kvinnor". Den är gryyym. Och jag vet att jag är typ tre år efter med den boken. Men skit i det. PUSS! <3

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback