i’m psychotic sync hypnotic

Har äntligen fått kamerans blixt att fungera (den strejkade i några veckor) vilket kanske märks lite på bilderna hehe... Idag hade jag bara två lektioner, engelska och franska. För sedan tog jag pendeln till Älvsjö och stod på gymnasiemässan från halv två till sex. Trots ont i ben och fötter, en del skumma frågor, galet många upprepningar (jag sa i princip samma saker om och om igen) var det riktigt kul! Dessutom fick man fika för 50 spänn vilket resulterade i en morotskaka OCH en daimtårta. Jag vet, helt galet, men så var det. Kvällen spenderades hos Sofia, vilket börjar bli en tradition för fredagskvällarna känner jag. Även Julia joinade, trots armont (haha, bästa ordet!). Förlåt, för mina otroligt ointressanta inlägg som kommer lite då och då. Ska blogga bättre i helgen, eftersom jag kommer ha otroligt mycket tid till det då jag kommer undvika allt som stavas p-l-u-g-g. GODNATT. <3

Kommentarer
Postat av: klara

SNYGO!! ;) <3

Åh, va du på Älvsjömässan Agnes!? Jag var också där :D. Och jag har hittat en linje på östra real (!) som jag verkligen vill gå på!! :D Nu gäller det bara att kämpa så jag kommer in... :P miss you sweetie <3

Datum: 2009-11-22 | Klockan: 14:15:57
URL: http://stylebyklara.devote.se
Postat av: klara

hihi, aaaaaa skulle va gryymt kul! :D Jag vill gå i en utav deras special linjer (eftersom jag inte bor i stan) med extra mkt samhälle och antripinör, verkar GRYMT KUL! :D STOOOOOOR PUSS <3

Datum: 2009-11-22 | Klockan: 20:46:26
URL: http://stylebyklara.devote.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback