'cause we belong together now

Tävling i Täby 26/9

Igår var det ju dags för terminens första tävling. Vi kom dit vid halv ett och hämtade nummerlappar, tejpade skorna, värmde upp och stretchade. Paren satte igång vid kvart i två, vi dansade två gånger, en normal och en final och kom fyra av åtta par. Det var bara ettan som fick prick, så det blev ingen prick där tyvärr men det gör inte så mycket för dem som vann förtjänade verkligen att vinna!

Sen var det dags för singel och där dansade jag fyra gånger, två normaler, en semi och en FINAL! När det var dags för prisutdelning och de ropade upp mitt namn på tredje plats blev jag helt överlycklig! 3:a av 52 dansare är inte så dåligt ;) Och så fick jag min första prick också, det är nog det jag är allra gladast för! Nu taggar jag för nästa tävling som är i Kalmar i november. Om jag får prick då går jag upp i silver och det skulle vara så himla roligt :)


Kommentarer
Postat av: klara

OMG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! gaaaaaaaaaaaaah, gud va kul i tibble ju!! jättenära mig :D ååh, jag skulle jättegärna vart där och tittat :(. GRATTIS ÄLSKLING!!! Gud va roligt å vad duktig du är! :D



Vi måste om sagt ses snart, kanske till helgen/fre? DUNDERMEGAKRAMAR <3

Datum: 2009-09-27 | Klockan: 20:04:17
URL: http://stylebyklara.devote.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback