'til i was finally introduced to happy

Så här röstade jag i VeckoRevyn Blog Awards:

Läser inte hennes blogg men hon är sjukt cool - från ingenstans till en av de största.

Gillar henne inte över huvud taget men hon är ju lätt kaxigast i bloggvärlden.

Av dessa fyra är Gynnings blogg den enda jag över huvud taget har varit inne på, men jag gillar den!

Hennes blogg inspirerar i alla fall mig, och jag tycker att hon förtjänar att vinna i den här kategorin.

Tycker faktiskt att hans inlägg är ganska roliga, även fast jag inte följer hans blogg.

Svårt att bestämma mellan Elin och Lisa, men valde Lisa eftersom jag har följt hennes blogg så länge.

Det fick bli Foki här med, har aldrig varit inne på någon av de andras bloggar.

Gick in på hennes blogg för någon dag sen, och blev fast direkt. Hon är grym på att rita och måla!

Jag tycker att Stina förtjänar att vinna för hon verkar vara så gullig som person!

Har aldrig läst någon av dessa bloggar, men vore kul med en kille som vann.

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback