all of these words i hear in my mind


Säl, får & får (hej, jag gillar får?)

Hej! Äntligen är jag klar med mitt mediakunskapsarbete, fett duktigt. Idag gick jag upp rätt tidigt för jag trodde jag skulle gå och ta Gardasil-spruta numero 2 men såklart hade vi glömt hämta den så det blir nästa vecka istället, haha ^^ Åkte till stan med Madde runt tio och gick runt i olika affärer och lät (tvingade) folk att svara på mina enkäter. En tjej kryssade för att hon var kille... Ska man bli rädd? Sen åt vi god lunch i skolan, hade franska nationella hörförståelse som gick åt helvete (hahaha, jag kryssade för random alternativ), matte och historia. Fick förresten reda på resultatet på matteprovet igår, det blev nåt slags VG+ och jag blev arg/besviken/irriterad... Hawkis är inte direkt min favoritkille kan jag ju säga. Något positivt är iaf att vi har S-T-U-D-I-E-D-A-G imorgon. Hur underbart?! Jag ska dock tillbringa hela dagen med mitt älskade samhällsarbete. Puss på det! <3

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback