it's the funeral i become the serial killer



Bildbrist här borta som ni kanske förstår av denna otroligt charmiga suddiga gamla mobilbild. Idag gick jag upp vid sex, dödstrött, och åkte till skolan med S & R & alla deras vänner. Sen var det dags för franska nationella som sagt. Visste inte om jag skulle skratta eller gråta där ett tag. Franska är svårt, okej? Haha. Efter nationella trodde vi att vi skulle ha håltimme i typ 486 timmar så vi gick till Fältan och jag delade ut mina enkäter till alla som inte vågade säga nej. Och det var det ingen som vågade, hehe! Så nu har jag 15 stycken klara, och hälften kvar. De får jag tvinga på folk imorgon. Sen sms:ade Fronter och sa att svenskan var inställd så det blev lunch på Donken innan vi åkte hem. Ikväll är det piano & dans. Otaggad var det här... Puss. <3

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback