won't you call my private number



Hej! Här sitter jag och drogar lite Teddybears. En av alla galet bra band och artister som ska spela på Grönan i år! Sorgligt nog kommer jag missa Erik Hassle och Timo Räisänen... Ledsen gubbe på det. Anyways, i fredags var jag & DCE och såg Bounce, sjuuukt bra! Igår pluggade jag (typ) hela dagen och (typ) hela kvällen och nu har jag skrivit lite på morgonen och tror att jag är klar faktiskt. Det här jävla arbetet har tagit sån tid så det är helt otroligt. Har typ varit mitt liv i en vecka nu. Idag ska jag plugga historia (haha det här är typ sorgligt, liv ska införskaffas snart, jag lovar!) med Madde och sen ska jag på Bounce igen, inte helt fel! Puss. <3

Kommentarer
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N ♥

Godnatt, hoppas du haft en fin onsdag ♥

Datum: 2010-04-28 | Klockan: 21:48:44
URL: http://haidis.se
Postat av: saraa

jag ska lätt se erik :DDD

Datum: 2010-04-29 | Klockan: 20:48:08
URL: http://bumpintheroad.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback