lucky you were born that far away



Har haft en ganska händelserik dag. Har faktiskt börjat läsa en ny bok (1984), packat upp resväskan från Malta (det var väl dags) och suttit ute på altanen, ätit middag och pratat med mina föräldrar (så går det när man fått nog av Facebook). Dessutom... har jag och Sofia köpt biljetter till Oskar Linnros EXTRA-KONSERT! Åh, jag trodde knappt mina ögon när jag såg att de lagt till en till spelning! Jag som missade att köpa biljetter till den andra innan det blev utsålt. Nu håller vi bara alla tummar att jag är tillräckligt frisk till den artonde. Men det lär nog ändå bli en "komma till konserten direkt när den börjar, stå längst bak och åka hem direkt efter"-konsert för mig. Men ändå!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback