standing in the center of attention



WOW - konserten i onsdags var en av de bästa jag någonsin varit på. Oskar var grym (och sjukt snygg), publiken var grym och stämningen var grym! Även fast jag och Sofia stod lite längre bak så var det ändå världens ös, alla sjöng (läs skrek) med i texterna och var galna. Tror det måste vart en av de mest taggade publikerna jag sett. Minus för att konserten var två timmar försenad dock, irriterande. Men när de spelade "var är oskar?"-låten blev det lite mer okej, haha. Igår var jag på formationsträning. Satt och kollade på ungefär 90% av tiden men var med och stod upp på min placering och gick igenom några få steg väldigt lugnt. Och idag vaknar jag med träningsverk! Vet inte om jag ska skratta eller gråta. Herregud, otränad punkt se. Åh just det, iförrgår kom Darins nya skiva! Går på repeat här hemma nu, jag gillare.

Kommentarer
Postat av: Wararat

fin blogg :) Läget?

Datum: 2010-08-25 | Klockan: 14:12:45
URL: http://noxea.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback