and i wonder if i ever cross your mind



Men oj, vad mycket svartvitt det har blivit här på bloggen på senaste tiden. Förra helgen trodde jag att jag skulle tävla i singel, par och grupp. Sen försvann gruppen. Och idag försvann paren. Stackars Jossa har blivit sjuk och kan inte heller tävla idag :( Så nu blir det bara singel för mig... Såhär fick frisyren bli och så har jag hur mycket smink som helst, lösögonfransar och diamanter i ögonvrårna! Kindahls-tröjan är på, dräkten är nerpackad och jag är typ förkyld. Men det är naaajs. Jag åker vid ett eftersom jag vill se när Klara tävlar i par för första gången! Tror att det kommer gå jättebra för dem :) Sen börjar singeln vid kvart över fyra så det blir väl rätt segt, men är det tävling så är det! Önska mig lycka till nu sweeties. PUSS! <3

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback