we'll still have the summer after all



Bild snodd från Elin.

Nu är det bokat! Jag, bästa vän, Malta, två veckor, sol, bad och sommarlov. Kan det bli bättre? Herregud, vad jag längtar till sommaren just nu. Tror att den här kommer bli den bästa någonsin faktiskt. Finns så mycket jag längtar till just nu att jag blir alldeles glad så fort jag tänker på det! Idag är det studiedag och jag mår mycket bättre. Om ett tag kommer M & M hit och så ska vi jobba med vår samhällsredovisning, duktigt va? Ja. Men nu ska jag gå och klä på mig och lite sånt. Vi hörs. Puss! <3

Kommentarer
Postat av: johanna

oh, vad härligt! förstår precis vad du menar, ska till grekland i sommar med tre av mina bästa kompisar :) längtar fan snart ihjäl mig! fin blogg du har förresten!

Datum: 2010-02-02 | Klockan: 16:16:51
URL: http://helloyoyo.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback