when you've lost all sense of control

Skrev ett ganska lång inlägg till er precis. Men sen tog jag bort det för jag skrev bara om plugg. Men asså herregud jag dööör för att vi har så jävla mycket just nu! Vill lärarna döda oss på något sätt? Längtar galet till nästa vecka då tre av våra lärare är borta, vilket innebär inställda samhälle-, historia och mediakunskapslektioner. Ska bara härda ut denna vecka först. Igår gick jag i skolan, 8-16, men blir liksom snarare 7-17, eftersom det tar så lång tid att åka. Det är typ sjukt. Hade mediaredovisning som gick bra i alla fall! Idag väntar franskaprov, imorgon matteprov och torsdag svenskatal. Döda mig... Känner att jag borde avsluta det här med något positivt. Min dator kommer ikväll! Så där ja. Puss. <3

Eeeh... det blev bara om plugg igen. Men jaja.

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback