but the party don't start 'til i walk in



I brist på nya bilder (eller egentligen i brist på ork att ladda in nya bilder i datorn) får ni njuta av denna. Får mig att längta till sommaren. Är så sjukt trött på vädret just nu, man typ halkar runt i brun snö och fryser ihjäl. Idag började jag åtta. Hade engelska där jag fick veta att jag fick omdömet VG hittills, matte där jag fick veta att jag fick MVG på Nationella (!!!!!) och samhälle där vi fick kolla på två kick ass-redovisningar. Sen var det lunch och historia. Efter det gick jag och M & M till Muffin Bakery och fikade för att sedan gå tillbaka till skolan och vänta i en kvart på en lärare som aldrig. Ingen musik för mig alltså. Blev väldigt besviken... Jaa... Sen var det dans också! Jag dör för jag älskar det så mycket. Puss. <3

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback