where the earth and oceans meet



Hej vänner. Nu är jag hemma från typ världens varmaste dag som nånsin har spenderats i svarta strumpbyxor. Idag hade jag faktiskt hela tre lektioner, idrott, samhälle och svenska. På de två sista hade vi bara betygsamtal och på idrotten fick vi leka runt på Gärdet. Blev någon oseriös blandning av sandfotboll, beachvolleyboll och frisbee. Sen hängde vi på på ett utomhuspass med en tränare från Friskis, sjukt kul! Efter skolan hade jag, Julia och Rebecca en snabbpicnic i Humlan och sen gick jag och bytte mitt navelsmycke. Strax blir det i piano och imorgon är jag helt ledig från skolan! Ska passa på och sola galet, så jag äntligen kan börja gå barbent.

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback