where we are was written in the stars



Ser ni rubriken "favoritlärare tvingas bort" i hörnet? Min insändare, som jag skickade till DN och Mitt i Bromma, och som blev publicerad i DN för ett tag sen kom med i Mitt i Bromma också! Jag blev glaaad. Idag har jag solat i några timmar, laddat ner massa musik till USA, vart på möte med formationen inför EM och packat, packat, packat. Missade tyvärr Salem för att det blev för stressigt, men jag hoppas att jag hinner gå på Miss Li imorgon i alla fall. På EM-mötet pratade de om massa roliga saker (bland annat skulle vi uppträda på Pride-festivalen men det missar jag för jag är bortrest då...), och vi fick ett kontrakt att skriva på om att formationen ska prioriteras före allt annat typ. Haha, galet seriöst men vad fan, ska man vinna EM så ska man!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback