happiness is just outside my window





Tävling i Hallsberg igår och som ni ser på bilderna gick det braaa! jag och Jossa kom etta, vann, tog guld, i par! Helt jävla ofattbart. Gruppen gick extremt bra, 7/10 av 15 i en ihopslagen 12-15 år och 16+ klass. Nästan final och för att vara första gången så är jag jättenöjd! Singeln var direktsemi och jag kom inte till final, väntar på resultaten och hoppas att jag kanske fick ett kryss i alla fall :) När vi kom hem efter 2,5 timmes bilfärd tog jag en snabbdusch, kastade i mig lite mat och åkte till Kungsan med Jossa. Där träffade vi Sofia & Rebecca och såg Darin uppträda i mörkret under Earth Hour. Lite smått magiskt sådär. Sen tog vi en fika på Café 60 innan vi åkte hem. Var helt slut och somnade direkt. Underbar dag! Puss. <3

Kommentarer
Postat av: josefine

vi är grymma agnes! :D <33

Datum: 2010-03-29 | Klockan: 19:30:14
URL: http://victoriaochjosefine.blogg.se/
Postat av: Agnes (enoimreh)

hihi jaaaa :D <3

Datum: 2010-03-29 | Klockan: 20:45:57
URL: http://enoimreh.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback