and i know i wanna ask you to dance



BILDER: Rebecca. Min blogg är döende typ. Men tänkte skriva några meningar om vad jag har haft för mig. Under veckan har jag stressat och pluggat för två redovisningar och lite övriga läxor. Igår tränade jag dans på gatan och sen åkte vi hem till mina kusiner. Jag fick äntligen se 2 månader gamla Louisa (Lovisa?), så satans söt! Vi firade Janne som ska fylla fyrtio, åt tårta, gick på restaurang med släkten och sen drog jag hem till Jossa för att fira henne och Julia. Hade sjukt kul, ni är störda och bäst. Jag har ätit så himla mycket onyttigt den här helgen = dåligt eftersom jag försöker komma i form till tävlingen om (panik) en vecka! Idag har mamma och pappa röstat, strax ska jag iväg och träna i 3,5 timmar och senare ikväll blir det valvaka. Vill bara säga att det är helt underbart höstväder idag, att jag lyssnar på härlig musik och att jag känner mig gladare än på länge. Det var väl det. PUSS!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback