100 frågor

1. Vilken svordom använder du mest? Hm... ingen som jag använder mest direkt ;)
2. Äger du en iPod? Nej, men jag vill ha en! Just nu har jag musik på mobilen istället!
3. Vilken tid är din väckarklocka inställd på? Den är inte inställd på någonting än, men ska nog ställa den på 9 imorgon eftersom jag vaknade så sent idag (halv tolv)!
4. Hur många resväskor äger du? Eh... det är typ hela familjens resväskor!
5. Använder du flip-floppar? Japp, hela somrarna :) Det är det enda jag kan ha nu när jag har skavsår också!
6. Var köper du dina matvaror ifrån? Jag handlar inte matvaror.
7. Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Jag tycker att båda är kul, fast jag blir alltid så ful (rim rim)
8. Vilken var den senaste filmen du såg? Sound of music
9. Du får ledigt idag. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en kompis? Flera kompisar ;)
10.Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Oj, jag vet inte! Typ kläder eller nåt?
11. Har någon någonsin kallat dig lat? Ja, det tror jag säkert..
12. Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? Nope.
13. Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu? Kelly Clarksons skiva Breakaway
14. Vilket är världens bästa band just nu? Lyssnar inte på band men bästa artisterna är Darin och Agnes <3
15. Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall vad? Vet inte riktigt.
16. När var senast någon stötte på dig? Ingen vågar stöta på mig för jag är så cool ;)
17. Vad åt du till middag senast? Chicken nuggets med couscous.
18 Använder du huvtröjor? Jaadå.
19. Kan du vissla? Nää... XD
20. Vem var den senaste som ringde dig? Rebecca <3
21. Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält? Kanonen på Liseberg!
22. Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? Ja, det finns det säkert nån som gör :)
23. Vilket riktnummer befinner du dig i? 08
24. Tittade du på tecknat när du var liten? Självklart X)
25. Hur stort är ditt närmaste köpcentrum? Det är väl Vällingby då och det är väl ganska stort :P
26. Hur många syskon har du? 1
27. Är du blyg inför det motsatta könet? Det beror på, men ja, ganska.
28. Vilken film kan du alla replikerna till? Notting Hill och Rosa the movie.
29. Äger du några popband t-shirts? Nae, men jag och polarna har ju gjort egna snygga Darin-linnen! :D
30. När flög du senast? Oj, kommer inte ihåg riktigt.
31. Hur många stolar står kring ditt köksbord? 4
32. Läser du för skojs skull? Japp!
33. Pratar du några andra språk? Än svenska? Jag pratar väl lite engelska men franskan räknas inte för det kan jag typ ingenting ;)
34. Diskar du din egen disk? Nej, vi har en så kallad diskmaskin!
35. Har du gråtit offentligt? Jaa, idag till exempel :P
36. Har du en stationär dator eller en laptop? Båda, fast det är inte bara mina, och laptopen är egentligen pappas :)
37. Försöker du alltid lära dig nya saker? Nja, det är inte direkt så jag ba: åh, nu har jag lite tid över, då ska jag lära mig nåt nytt! ;)
38. Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Nae..
39. Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? Nej, det känns lite too much haha... man kan dela!
40. Kan du kasta macka? Nää, jag kan typ ingenting ju!
41. Har du någonsin varit på Jamaica? Nej, har du?
42. Vad har du med dig in på bion? Godis eller popcorn och läsk.
43. Vem är din favoritlärare och varför? Petra för att hon är bäst :)
44. Har du dejtat någon av en annan religion? Nope.
45. Vad har du för väder? NATT
46. Har du en blogg? Ja.
47. Vilket är ditt favoritämne? Matte och bild.
48. Gillar du att flyga? Nej jag hatar det! Jag får alltid lock för öronen!
49. Vilket personlighet är ett måste hos en partner? Charmig!
50. När sov du senast på golvet? Brukar inte sova på golvet.
51. Vilken är din favoritdrink? I don't drink drinks.
52. Gillar du din boendesituation? Ja, faktiskt jättemycket! Det är nära till stan och ändå lite skog och sånt haha :)
53. Vilken är din mammas hemstad? Partille utanför Göteborg.
54. Din pappas hemstad? Han flyttade typ hela tiden när han var liten men han bodde ganska länge i Östersund.
55. Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? 7-8.
56. Är dina dagar fullbokade och stressiga? Nae, inte nu i alla fall!
57. Hamnar du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Nää.
58. Vilken är din favoritfrukt? Passionfrukt och ananas <3
59. Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? Nej.
60. Hur gammal blir du nästa födelsedag? 14
61. Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? Ibland haha :) Jag är lite besserwizzer!
62. Tror du på liv på andra planeter? Hm... vet inte.
63. Vem var den senaste personen som gjorde dig arg? Pappa :)
64. Tror du att Gud är man eller kvinna? Det skulle vara kul om det var en kvinna eftersom han alltid föreställs som en man. Men jag tänker mig honom typ som Morgan Freeman XD
65. Vad var det senaste du åt? Äter just nu Mövenpicks glass! MUMS!
66. Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? Jag är mest med tjejerna :)
67. Hur valde dina föräldrar ditt namn? Hur och hur... de tyckte att det namnet var fint!
68. Gillar du senap? Lite.
69. Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Jag brukar inte prata med mig själv ;)
70. Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Jag vet inte, om jag fick betalt för det kanske ;)
71. Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv? Ingen aning.
72. Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall? Nae.
73. Tycker du om att krama folk? Ja, men inte allt folk.
74. Skulle du säga att du är trendig? Haha nä, jag är inte så bra på mode! Fast det är roligt :)
72. Äger du en digitalkamera? Ja, fast den är skitdålig.
73. Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Typ ingen.
74. Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Det händer typ aldrig för mina kompisar är så snälla <3
75. Vilka böcker, om några har fått dig att gråta? I taket lyser stjärnorna av Johanna Thydell. Jag gråter varje gång jag läser den.
76. Tycker du att du är attraktiv? Ibland ;) Nej, jag vet inte, det kan ju inte jag svara på!
77. Vad är du allergisk mot? Ingenting!
78. Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Nää verkligen inte.
79. Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? Kanske Tobias.
80. Vad är det senaste du installerade på datorn? Hm... The Sims 2 HM Fashion :)
81. Vilken är din favoritrestaurang? McDonalds X)
82. När badade du i en pool senast? I början av sommaren.
83. Har du varit med i någon skolpjäs? Nope.
84. Hur många barn vill du ha? 2
85. Vilken musikstil tycker du mest illa om? Death metal typ ;)
86. Hade du lätt för att bestämma dig för vad du skulle rösta i valet? Jag röstar inte dårå :)
87. Har du åkt moped någon gång? Jaadå.
88. Har du busringt någon gång? Klart ;)
89. Vilken är den plats längst bort som du har besökt? Typ Kanarieöarna hehe...
90. Kan du alla orden i nationalsången? Japp, jag vet, jag är värsta nörden!
91. Tror du på kärlek vid första ögonblicket? Nej, för då går man ju bara på utseendet!
92. Kan man vara vän med sitt ex? Ja.
93. Vad har du i din väska? Mobil, nycklar, UNG08-pass, näsdukar, bläckpenna, lypsyl, plånok.
94. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig? Säger godnatt till mamma och pappa ;)
95. Vad lyssnar du på nu? Ingenting.
96. Vad ska du göra nu? Vet inte, nåt kul :)
97. Vad heter din mamma och pappa? Camilla och Lars.
98. Hur många kusiner har du? 7 snart 8!! WIHI!
99. Varför har du svarat på de här frågorna? För att det är kul och jag hade inget att göra.
100. Hur mycket är klockan nu? 22:58

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback