En sommardag...

Idag har jag solat, badat, spelat basket, slappat och läst lite tidningar. Jag verkligen älskar sommaren och idag var verkligen den ultimata sommardagen! Så himla skönt att bara ta det lugnt hemma i trädgården med ett glas iskall saft medan solen steker. Jag hoppas jag blev liiite brun nu i alla fall... Till middag blir det grillspett (MUMS) och efteråt ska jag träffa Julia!! <3 Just nu sitter jag och lyssnar på Bob Marley, asså hör ni själva hur skönt allt detta låter? Jag blir avundsjuk på mig själv ;) Jag har liksom gått i bikini hela dagen! Jag fattar inte att det är så varmt, jag trodde nästan inte att det kunde vara så här varmt i lilla iskalla Sverige... Jag klagar verkligen inte! I <3 SUMMER!


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback