^^

Vilka vitaminer tog du när du var liten?
Hm... jag kommer ihåg att vi åt en sked med nån vitamingrej, jag tror det var B-vitamin!
Vad åt du senast?
Middag - järpar med spaghetti..
Har du fått någon komplimang idag?
Nää typ inte :(
Har du varit med i en rättegång?
Nope.
Är du polare med grannarna?
Bara ett av husen. Dem är vi jättebra kompisar med, vi delar båt och har åkt på semester tillsammans!
Vilka språk pratar din mamma?
Svenska, engelska, franska.
Vilka länder har du bott i?
Sverige.
Senaste piercingen?
Räknas hål i öronen? Det tog jag i typ mars.
När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
Kommer inte ihåg... *gäsp*
Gay?
Nää..
Har du däckat/spytt för att du druckit?
Nej, jag dricker inte.
Har du något husdjur?
Nej tyvärr...
Har du täckt någons hus med toapapper?
Hihi nae.
Har du varit på stranden?
Aaaa klart :)
Minns du dina/din musiklärares namn? 
Japp. Lisa, Patrik, Pål (ne, jag skoja bara, han heter faktiskt erik) och i åttan ska vi typ ha Kapten Guldtand (Björn).
Hur bra är din syn?
Inte sådär jättebra...
Har du varit på ett party?
Ja :)
Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
Nej.
Har du varit utomlands?
Mmm!!
Vilket är det bästa bröllopet du varit på?
Jaa du... bästa och bästa. Vet inte.
Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål?
Nää, det skulle ta det helt lugnt. Bara "OK, vad vill du göra nu då, börja jobba på pizzerian?" ... haha...
Var är dina syskon just nu?
Lisa är hos några kompisar :)
Vad var den senaste drömmen som du minns?
OJ, jag kommer alltid ihåg mina drömmar när vi är på båten men aldrig hemma!
Vem ringde dig senast?
Sofia <3
Vilken tid gick du upp imorse? 
Typ 10.
Vad ska du göra i helgen?
Kanske sova över med polarna :)
Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?
Bra! älskar dig hur mycket som helst! vad gör du?
När var du riktigt sjuk senast?
Länge längesen... jag är typ aldrig sjuk :)
När såg du en kändis senast? Vem var det?
Jag såg en som var jättelik Danny på tunnelbanan för några dagar sen men det var säkert inte han.
Vad finns i din bakficka?
0 saker.
Har du färglinser?
Nae, jag har vanliga.
Vad gjorde du klockan 2 inatt?
Sov.
Vad är det första du gör på morgonen?
Vaknar (jag vet tråååååkigt jag har inte såhär dålig humor i vanliga fall)
Vad ska du göra efter det här?
Spela lite piano tror jag. Och så måste jag ringa Julia och kanske Rebban och så skulle ju Jossa ringa... men det verkar hon ha glömt.

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback