Fredag

Skrev ingenting igår (rekord typ!), så nu kommer ett lååångt inlägg. Idag har jag varit i skolan som vanligt. På idrotten fick vi sätta upp tälten :D Vi skulle öva inför Utö! Vi har fått reda på tältgrupperna och fördjupningsgrupperna nu. Jag och Julia fick SO, vi ska fördjupa oss i Gruvor, hehe ;) Inte så jättekul, men wtf... Jag ska dela tält med Elinor! Hihi, det gick inte så jättebra när vi skulle sätta upp tältet, men nu har vi lärt oss så nu kommer det gå skitbra när vi ska sätta upp det på Utö :P

Igår hade vi piano för första gången den här terminen! Åh, det är så kul och vår lärare, Kerstin, är så himla snäll! Vi har fått en jätterolig låt som heter... nånting som jag har glömt. Men den är rolig den ;) Ikväll är det ju Junior Eurovision Song Contest och Frida Sandén ska ju vara med (tredje Sandén-sysern)! Hon vinner säkret... Men själv tycker jag att Molly är bäst :D

Vem tycker ni är bäst, Molly, Mimmi eller Frida Sandén?

Är så glad att Heroes ska gå på TV4! Det ska jag verkligen inte missa :) Mina andra favoritprogram är Medium och Ghost whisperer, Idol, House och Simpsons. Imorgon fyller mamma år och jag har inte köpt någon present :/ Bra liksom... Aja, jag hinner inte köpa något. Och imorgon är det ju kräftskiva och det är vi som ordnar så det blir nog fullt upp hela dagen! Men nu ska jag gå och kolla om vi har någon glass ;)

Puss o kram ♥





Den här låten är så himla bra <3

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback