Helgen...

LÖRDAG
Julia, jag och Rebecca åt lunch tillsammans och sen åkte vi till Ängbybadet och badade och solade (fast solen försvann när vi kom dit) och köpte glass. Jag bara älskar Magnum Strawberry White! <3 Så himla god! Sen åkte vi hem till Rebecca och var där en stund. Efter det åkte jag och Julia hem till mig och vi åt middag och sen hittade vi på en dans till Natasha Bedingfields låt "Unwritten". Den blev ju riktigt bra ju :D Och sen kom Rebecca och Sofia!!! Och vi pratade och hade lite roligt. Klockan halv tolv typ hade alla gått hem så då kollade jag och Julia på "The Terminal"! Den var bra :) Vi somnade vid tre. Jätterolig dag!



SÖNDAG
Jag och Julia vaknade ganska sent så vi åkte och handlade efter lunch. Vi skulle handla till Svartlöga tillsammans med Rebecca och Sofia :) Jag fick jättemycket skavsår från mina nya skor, så jag gick barfota på ICA, på tunnelbanan och hela vägen hem :S Aja, det gick bra iaf! Sen gick vi hem till Sofia och tog lite roliga kort! Nu har jag ätit middag igen och packat det mesta till Svartlöga, men jag måste dammsuag mitt rum också... Ska göra det snart. Ikväll ska jag och Sofia (och kanske de andra) träffa JOSSA!! Åh, jag har verkligen saknat henne <3 Och jag har inte sett henne sen hon blonderade sig! Det ska bli kul!

Imorgon åker vi till Svartlöga jättetidigt på morgonen så jag kommer inte skriva på bloggen nu på typ 3 dagar, haha. Det ska bli jättekul, synd verkligen att Rebban inte kunde hänka... :( Men vi ska ju ha återföreningsfesten hemma istället ! Åh, det kommer bli superkul!

/ AGNES ♥

 


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback