Konfirmation :)

Nu har jag kollat upp konfirmationsgrejen och det står i blanketten att de som går i årskurs 8 eller är äldre kan vara med! Så jag får konfirmera mig! :) Wihi, jag ska göra det nu! Det ska bli jättekul, men bara om man kommer med någon av kompisarna... :S De skrev ju inte mitt namn på sina papper så jag vet inte om vi kommer i samma :/ Hoppas det i alla fall. Idag har det varit vanlig skoldag, vi hade idrott och sprang runt Kyrksjön. Det var... sådär, jag sprang bara 1,5 och gick ett halvt varv men jag är ändå ganska nöjd ;) Efter skolan var jag med Rebecca och Sofia, och vi pluggade till NO:n och planerade för spökrundan på lördag :) Det kommer bli superkul, tror jag! Vi ska göra spökrunda för småbarnen på kräftskivan som våran gata ska ha! Så vi ska klä ut oss till spöken och allt ;)

Kram, Agnes <3

Ps. De har fortfarande inte ringt från Showcase och sagt om jag kommer in eller inte. Jag väntar fortfarande. Snälla, kan jag inte få veta snart? Ds.

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback