Lista :)

Namn: Agnes
Smeknamn: Inget
Födelsedag: 23 januari
Födelseort: Sthlm
Ögonfärg: Grön
Hårfärg: Blond (snart !!)
Pluggar: Grundskola
Familj: Mamma, pappa, lillasyster.

FAVORITER
Färg:
Gul, röd och rosa
Plats: Åh, jag vet inte... det finns ju så många fina platser!
Land: Hm... jag vet inte. Men jag tycker ändå om Sverige, för här är det ju både varmt och kallt.
Spel: Sällskapsspel? Dataspel? TV-spel? Aja, The Sims 2 eller Monopol.
Drog: Kompisarna <3
Film: Moulin Rouge, Notting Hill, 50 first dates och Rosa the movie
Djur: Katt såklart
Affär: HM, Gina Tricot typ. Ingen speciell favorit.
Serie: Medium, House, Ghost Whisperer.
CD: Alla Darin och Agnes, och Kelly Clarksons "Breakaway".
Café: Gud, jag går typ aldrig på kafé. Har ingen favorit.
Skor: Fina :)

BRUKAR DU...
Titta på dig själv i spegeln:
Jaa
Gnälla: Ibland
Skrika: Nej, inte så ofta det
Sova: Ja.
Ha ångest: Nej :)
Skada dig själv med flit: NEJ!
Ta mediciner du inte borde ta: Nää, shit vad är det här för frågor?
Vilja dö: Nej, men herregud...
Drömma mardrömmar: Inte så ofta men ibland
Drömma sexdrömmar: Nä...
Ta droger: Nej.
Försöka vara annorlunda: Jag är mig själv ;)
Klä dig i svart: Nja, asså jag är inte emo, men jag har ju svarta kläder!
Gå till kyrkan: Nej, är inte kristen
Ljuga: Det häner väl nån gång..
Hata folk: Hata är ett starkt ord ;)
Lita på folk: Ja, jag litar på mina vänner <3

NÄR...
Åt du senast:
Typ halv tio och då åt jag frukost
Läste du en bok senast: Iförrgår tror jag, jag hittade inte Nalle Puh-boken...
Var du på konsert senast: 18/3 Darin <33
Köpte du något senast: Iförrgår :)
Svor du senast: Typ igår tror jag...
Sjöng du senast: Idag eller igår.
Klagade du senast: Hm... igår kanske.
Är det sommar: Efter våren.

VEM...
Saknar du:
Rebecca och Jossa <3
Vill du döda: Eh... vill inte döda nån!
Vill du slå: Ingen!
Vill du kittla: Eh... känner inte för att kittla någon just nu
Kramade du sist: Julia <3
Vill du prata med: Jossa och Rebecca
Skrek du på sist: Skriker inte så mycket..
Vill du vara som: Jag är mig själv :)
Vill du bli galet full med: Dricker inte
Gjorde dig riktigt glad senast: Julia
Fick du sms från senast: Orkar inte hämta mobilen.
Ringde dig senast: Sofia <3

HAR DU...
För många vänner:
Neej.
Förföljelsemani: Nej.
Tvångstankar: Nope.
Någon annan psykisk sjukdom: Ne.
Skadat någon: Nej, eller asså jag har väl slagit Lisa nån gång men inte farligt.
Färgat håret: Nej.
Brutit några ben: Nää.
Några piercings: Hål i öronen om det räknas.
Några tatueringar: Nej, aldrig i livet.
Egen dator: Nej.
Gjort bort dig rejält: Nae.
Bra självförtroende: Ganska
Komplex: Liite..
Sagt jag älskar dig till någon idag: Nej.
Bjudit ut någon: Nej
Varit kär: Jaa
Blivit kär i någon på nätet: Nej
Stulit någonting: Nej
Lämnat landet: Ja, när vi åkte på semester :)
Rymt hemifrån: Nja... jag rymde ut i trädgården när jag var liten.
Tuttat eld på nåt: Nope.
Gjort något olagligt: Mmm...

HUR...
Går du:
Normalt
Svarar du i telefonen: Hej de e Agnes / Hallå?
Fördriver du tiden: Skolan tyvärr, dansa, sjunga, spela piano, vara med kompisar, datorn m.m.
Mycket pengar har du: Inte mycket...
Tjänar du pengar: Jag FÅR av mamma och pappa!
Bäddar du sängen: Bäddar inte sängen... :)
Ofta diskar du: Vi har diskmaskin
Ofta städar du: Typ varannan vecka...
Många stör du dig på: Ganska många
Ofta träffar du din familj: Varje dag
Mycket äter du: Det beror på

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback