Skolfoto och äppeltårta

Idag hade vi mentor, musik, bild, SO och hemkunskap. På mentorn fick vi vårat loggboksinnehåll! Äntligen, det var ju lite försenat ;) Jag missade nästan hela musiken eftersom det var skolfoto. Jag hade min svarta klänning med vita prickar på mig och utsläppt hår! Jag vet inte om jag blev bra, hoppas verkligen att jag inte blundade eller nåt :S På bilden fick man rita lite och på SO:n fick vi fylla i en grej om vad som var bra med SO och sånt där... SEN var det lunch, den är jättesen på torsdagar (klockan halv ett) så min mage hade kurrat hela lektionen innan. Pinsamt... ;)

     
Så här såg jag ut i ansiktet ;) & Min klänning & Min klänning igen

På hemkunskapen hade vi en ny lärare som var jättedålig :( Hon var verkligen skitsur heeela tiden och blev jättearg så fort man gjorde minsta lilla fel! Man måste ju få göra fel, man går ju i skolan för att lära sig, vi kan ju inte allt från början och då är det ju klart att det blir fel ibland. I alla fall, så bakade vi en äppeltårta! Den blev faktiskt riktigt god :) "Tyvärr" missade jag en halvtimme eftersom jag gick till tandläkaren. Hon drog åt metalltråden lite mer, men hon sa att det såg bättre ut nu, så vi kanske bara behövde göra det några gånger till. Jag fick iaf en ny tid och två veckor! Det känns som om jag går till tandläkaren hela tiden, haha X) Efter hemkunskapen hämtade jag Lisa och sen gick vi hem. Har inte gjort så mycket mer, vi slutar ju så sent på torsdagar (16.00)...

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Åh, dina jeans var ju fett fina, ska du inte ha dem i skolan snart??
puss

Datum: 2007-08-24 | Klockan: 17:33:01
URL: http://rebecca22.blogg.se
Postat av: Agnes

Tack tack! :) Men det är ju fortfarande sommar!!! Då kan man inte ha jeans ;)
puss puss

Datum: 2007-08-24 | Klockan: 21:45:09
URL: http://enoimreh.blogg.se
Postat av: amanda

va fin klänning :D

Datum: 2007-08-25 | Klockan: 19:50:46
URL: http://aami.blogg.se
Postat av: Agnes

tack så mycket! :)

Datum: 2007-08-26 | Klockan: 14:54:22
URL: http://enoimreh.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback