Tjejsnack v 30

UNDERVERK

image160 Vilka av Sveriges [7 underverk] har du besökt/vill besöka?
Visby Ringmur tror jag att jag har besökt, har iaf vairt i Visby :) Sen har jag sett Vasaskeppet och Globen också. Jag vet inte om jag vill besöka de andra...

image160 Vilka av Världens [7 underverk] har du besökt/vill besöka?
Har inte besökt något dårå ;) Men jag skulle jättegärna vilja se Tai Mahal och gå på Kinesiska muren!

image160 Vilken plats/byggnad skulle du vilja kalla ett riktigt underverk och varför?
Hm... ska fundera vidare på det.

image160 Vilken artist skulle du kalla för ett riktigt underverk och varför?
Darin och Agnes såklart! Hur kan man vara så perfekta och bra och söta?

image160 Har du gjort något som i dina ögon är ett underverk, vad?
Vadå skryta? Nej men det har jag nog inte gjort.


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback