Tjejsnack v 32

GRÖNA FINGRAR

Veckans tema kommer från Malin

image175 Vad har du mest av; blomväxter eller gröna växter utan blommor, har du någon favorit?
Eh... JAG har typ inga blommor, det är liksom mamma som håller på med det. Men en blomma som jag tycker är fin är pion.

image175 Har du balkong, trädgård etc. där du odlar något själv, vad? Om inte, skulle du vilja odla, vad/varför inte?
Ja, vi har trädgård fast det är som sagt mest mamma som håller på där. Vi har ett litet trägårdsland där vi odlar morötter och sallad och lite sånt... :)

image175 Vilka växter tycker du är lätta/svåra att hålla levande?
Lätta är kaktusar och svåra vet jag inte.

image175 När du köper växter till dina fönster, hur tänker du då?
Ibland har jag blommor i mitt rum och då brukar jag ha blåa blommor som matchar tapeten och mattor och gardiner och så...

image175 Anser du att du har gröna fingrar? Varför/varför inte?
Nae... jag hade en gång en kaktus som dog. Så särskilt gröna fingrar har jag nog inte.


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback