Today

Jag VISSTE det! Jag visste att det skulle bli såhär. Dåligt väder de sista dagarna på sommarlovet. Det är ju då man ska passa på att ha roligt och då får man sånt här grå-väder... Usch, när jag tittar ut genom fönstret känner jag för att inte göra någonting så jag tror att jag ska göra det. Ingenting, alltså. Jag måste verkligen tvätta håret nu, har inte gjort det sen innan Svartlöga hehe... men mitt hår blir faktiskt inte fett lika fort längre sen jag slingade det :) Åh, Jossa blev verkligen jättefin i håret! Sen har jag verkligen lust att baka. Jag tror att jag ska baka bröd och något annat gott, typ (min favorit) sockerkaka med hallon eller jordgubbar i. Det är sååå gott! Japp, och sen känns det som en perfekt dag att se på Notting Hill... har sett den typ hundra gånger XD Har lite ångest för att skolan börjar på måndag. Jag orkar verkligen inte gå i skolan! Men första veckan borde inte vara så jobbig, då ska man väl typ bara vara med mentorsgruppen eller nåt *hoppas*. Tur att jag och Rebecca får i samma, annars skulle det vara sjukt tråkigt. Jag har massa böcker som jag måste läsa också, Framgång enligt Puh, Freja och Da Vinci koden. Sorry att det blev ett väldigt långt och tråkigt inlägg men nu ska jag gå och klä på mig.

Puss ♥


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback