Today

Idag fick vi fadderbarn och skåp (överskåp!!!). Mitt fadderbarn var jättegulligt och hette Linnea Ellinor :) Det var verkligen synd att vi inte vann tävlingen där man skulle veta mest och sitt fadderbarn... Jag behöver verkligen en biobiljett (det var priset alltså)!

BIO-filmer jag vill se:
♥ Ciao Bella
♥ Shrek 3
♥ Evan den allsmäktige

Vi fick reda på de nya shcemat också! Det var ganska bra, förutom att vi slutar 16 på torsdagar!! Så nu kan vi inte gå på dansen :( Åh, men vi ska ringa till dansskolan och fråga om det finns någon annan förberedande trävlingsgrupp eller nåt!

Efter skolan var jag med Sofia, Rebecca och Jossa. Vi åt mellis och lekte lite i Sofias rum ;) Sen gick vi till Lilla Parken som vi ALLTID gör! Åhh, det är verkligen supertråkigt där. Fast vi körde Rosa Pantern och jag blev bäst i Sverige (egentligen blev jag bäst i Norden men Sofia fuskade lite :P)!

Kram

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback