Wish me luck

Snart ska jag och mamma åka in till stan! Hjälp, jag är så sjuuuukt nervös, så jag är helt darrig, typ :S Idag är det showcase-auddition. Jag hoppas VERKLIGEN VERKLIGEN att jag kommer in, jag skulle bli så himla glad då! Man får veta om man har kommit in imorgon, tror jag, så var det i alla fall förra året. Jag har massa fjärilar i magen ;) Det är både ett dansprov och ett sångprov men det är egentligen bara sången som jag är nervös för... Jag kom ju in på dansen förra året. Waaaah, nu ska jag bara öva lite till, sen är det bara:

Ett, två, tre, på det fjärde ska det ske, på det femte gäller det, på det sjätte smäller det, på det sjunde - gör - jag - DET!


Kommentarer
Postat av: Jullan

waa agnes jag tror verkligen de gick jäte bra!!!

Datum: 2007-08-26 | Klockan: 18:33:00



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback