Update from the world i'm livin

Det har hänt så mycket kul i veckan som jag inte har skrivit om så jag tänker skriva om det... NU:

Måndagen, JÄRVSÖ
Åh, det var så himla roligt! Jag gick upp klockan 5. Nästan allt för färdigpackat och till slut piggade jag på mig litegrann. Tjugo i sex gick jag ut i mörkret och plockade upp Rebecca på vägen. När vi kom fram till bussarna träffade vi Julia och efter ett tag kom Sofia också. Vi fick platserna på övervåningen längst bak i bussen och det var väl ganska bra. Förutom att det var typ bara nior där vi satt... :S Men, sen så åkte vi och det var ritkigt mysigt att sitta där i mörkret på bussen. Alla fyra lyssnade på musik och sen spelade vi lite kort också och pratade... Sen kom vi äntligen fram, efter fyra timmar och då var klockan 10. Vi gick för att hyra skidor och det tog ett tag för det var jättelång kö. Men sen kom vi i alla fall upp i backen och så skulle vi då ner för den också :P Vi var nog lite ringrostiga, i alla fall jag, så vi tog det ganska försiktigt i början, men sen gick det bättre. Vi halv tolv tog vi paus och åt lunch. Då kom Andreas helt sönderslagen i ansiktet och han hade typ ramlat i liften eller vad det nu var... det såg i alla fall ganska så äckligt ut. Efter det åkte vi lite mer skidor fram till ungefär tre. Då bestämde vi oss för att äta mellis, så vi gjorde det men sen när vi skulle åka de sista åken så var Rebeccas skidor borta! Någon hade tagit dem! Så vi hann inte åka nåt mer men det gjorde absokut ingenting för vi hade ändå suuuuuuuuperkul den dagen! Efter det bar det hemåt med 4 timmars bussresa igen, men det var också ganska mysigt... :) När jag kom hem var jag så trött så jag föll ihop på soffan och jag gick och la mig halv tio...

Tisdagen, HM-KLÄDERNA
På tisdagen (jag tror att det var tisdagen i alla fall) så kom HM-kläderna som vi hade beställt. De var jättefina men:


Det röda linnet var för litet så vi ska byta storlek på det. Annars var det jättefint tyckte jag!

Den här var helt genomskinlig men den var verkligen fin. Synd, den lämnade jag tillbaks... =(

Onsdagen, NACKA
På onsdagen skulle vi åka till Nacka, till Stockholms Stads Länsmuseum (typ) och där skulle vi lyssna på en blåsorkester. Vi fick sätta oss i orkestern, bredvid någon och jag fick sitta bredvid en ganska tjock gubbe som spelade tvärflöjt och piccolo. Det var ganska kul och vi ska gå och se en opera där de spelar någon gång med skolan också.

Puss och kram / Agnes ♥

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback