Kusinerna

Igår kom Elin och Albin till oss vid tolv någonting. Jag lekte en liten stund med Elin. Vi lekte med lego och ponnyhästar. Riktigt skojigt ;) Sen lyckades jag smita och sen läste jag ut Systrar i jeans 2 och bloggade lite och så... Vid tre (hör och häpna) sprang jag ett varv runt eljusspåret, det var faktiskt jätteskönt fast det var så varmt och sen skyndade jag mig hem till Linn & Julia och badade i deras nya bigga pool :) Så himla skönt...

På kvällen pratade jag lite med Rebecca och sen skulle jag gå och lägga mig men Elin vägrade sova så då låg jag hos henne en stund tills hon somnade. Sen skulle jag jätteförsiktigt och ljudlöst förflytta mig från sängen. Och det är så himla kul för man ser så sjuk ut och om man tänker på sig själv som liksom försöker komma ur sängen så håller man typ på att skratta ihjäl sig, men jag klarade det faktiskt utan att hon vaknade, haha! Sen gick jag och lade mig...

Vaknade vid halv sex för att det regnade och åskade och blixtrade. Blev lite orolig där... Men jag somnade iaf om fast sen vaknade jag igen för att det kom världens blixt! Det lät som om den slog ner typ i vår trädgård eller nåt... Scary barry... men jag kunde iaf somna om igen.


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback