Liiiten lista

Ditt namn: Agnes
Var föddes du: Karolinska Sjukhuset
Hårfärg: Mellanblond
Längd: 163 cm
Din första kärlek: Hemligt
Din nuvarande kärlek: Ännu hemligare
Barndoms bästis: Linnéa
Umgås ni fortfarande: Nej
Hur gammal var du när du lärde dig gå: Vet inte
Vad är ditt största barndoms minne: Finns ju så många, men jag kommer nog aldrig glömma när jag snubblade på dagis. Fick sår på båda knäna, fast mamma hade köpt A-teens skivan och sen gick vi McDonalds så jag var ändå helt överlycklig :)
Vart är du uppvuxen: I stan / här
Vilket dagis gick du på: Gläntan och Gläntan :)
Vem var din största förebild som barn: Någon äldre tjej på dagis tror jag.
Vad får dig att bli riktigt arg: Krig och orättvisor. Diskriminering, djurplågeri och massa andra saker.
Vad gör du om ett år: Har gått ut åttan med (hoppas hoppas) bra betyg!
Vad gör du på fredag kl. 19.00? Olika

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback