Onsdag

Idag hade vi och framförallt JAG redovisning av Antiken-arbetena (de som inte hann i måndags). Jag tror att det gick ganska bra, fast jag pratade för fort :/, och det var inte så jättnervöst när man stod där. Det är i alla fall jätteskönt att ha det gjort!

Efter redovisningarna gick vi upp till de olika klassrummen och min grupp fick kolla på värsta roliga filmen som Jimmy och Ludvig C hade gjort, haha :) Och så var det lite andra klipp från sexan, bla. där Elinor spelade mobbad, jag garvade ihjäl mig XD Sen fick vi tillbaka våra skriftliga arbeten, och det gick bra, det var väl typ vad jag skulle gett mig själv också. Efter det var det lunch, äckligt, och sen gick vi hem till mig.

Där spelade vi lite luffarschack och dampade loss ;) och sen ringde vi Rebus och frågade hur läget var och om vi kunde få komma hem till henne och lämna några saker. Det fick vi, så vi gick hem till henne och lämnade några saker. Stackarn asså, man vill ju bara krama om na! <3

Sen promenerade vi tillbaka till skolan där vi tittade på fotbollsmatchen i ca 2 minuter 47 sekunder och sen viskade Petra att vi kunde gå hem så vi gick hem. Vi bestämde att vi skulle gå och tjacka en glarre så det gjorde vi och alla köpte Daim som vi käkade upp i Lilla Parken. Där blev det pinsamt också...

Sen skulle Soffliz på gympa så hon gick hem fast vi träffade henne sen när hon skulle gå till tunnelbanan så vi gick med henne dit och sen vände vi och gick hem till Jossa. Där kollade vi på massa bilder från Mys & Elinors bilddagböcker.


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback